Loading...

اخبار

پرندگان خشمگین 2 سازندگانش را سورپرایز کرد!

نوشته شده در : 2015/08/05 - 12:22
کمپانی Rovio می گوید: بازی جدید آن یعنی پرندگان خشمگین 2 - "Angry Birds 2" - تنها چند روز پس از عرضه به رکورد 10 میلیون دانلود دست پیدا کرده است، خیلی سریع تر از آنچه که این شرکت انتظار آن را داشت، هر چند همه بازی کنندگان از وجود پرداخت درون برنامه ای آن راضی نیستند.

angry-bird-2

 

علیرغم اینکه بیش از یک دوجین بازی پرندگان خشمگین و خوک های غارتگر انتشار یافته است!، اما بازی پرندگان خشمگین 2 در بالای جدول رده بندی دانلودهای رایگان اپ استور اپل در ایالات متحده قرار گرفته است. این بازی در جدول رده بندی گوگل پلی مربوط به ایالات متحده، در رده دوم نرم افزارهای رایگان و پشت سر پیام رسان فیسبوک قرار گرفته است. 

 

Eric Seufert معاون بخش تعامل و ارتباطات شبکه  این کمپانی می گوید: "هدف گذاری ما برای تعداد دانلود در نخستین ماه پس از انتشار رسمی چیزی در حدود 10 میلیون دانلود بود"

 

angry-bird-2

 

این نسخه تفاوتی مهم با سایر موارد قبلی دارد، کاربرانی که جان های محدود خود را از دست می دهند، یا باید 30 دقیقه صبر کنند یا از طریق پرداخت درون برنامه ای اقدام به افزایش تعداد جان های خود نمایند.


آنها می توانند یا پول خود را خرج کرده و به بازی ادامه دهند و یا زمان خود را با دیدن یک تبلیغات سپری نمایند!

 

angry-bird-2


سه نقد و بررسی نخست فروشگاه اپل کاملا این نسخه را به چالش می کشد. یک نفر اعلام کرده؛ "نا امید کننده است". دیگری زمانی را یادآور شده است که دانلود کننده ها با خرج 99 سنت برای پرندگان خشمگین، بازی را در سطوح سختی بارها و بارها بدون هیچ نگرانی بازی می کردند. نقدهای موجود در فروشگاه گوگل هم تکرار همین مضمون ها هستند.


اکثر نسخه های پرندگان خشمیگن با دانلودهایی 99 سنتی و شانس هایی نامحدود برای دفاع در مقابل خوک های حریص رشد کرد. اما Seufert می گوید Rovio این دیدگاه را بیش از یک سال است که کنار گذاشته است!


او می گوید : "نقاط زیادی در دنیا هستند که نفوذ گوشی های هوشمند و درآمدهای حاصل از آن بالا است و 99 سنت برای ما غیر قابل تحمل است. اگر مردم نمی خواهند پرداخت کنند، می توانند از همان سه گانه A استفاده کنند!

او می گوید سه بازی از پنج بازی برجسته اپل، بازی هایی با چنین سیستم پرداخت درون برنامه ای هستند.

 

angry-bird-2

 

در واقع این حقیقتی جدید و انکار ناپذیر در بازی های کامپیوتری می باشد. همانطور که Sarah Needleman در ماه می نوشته است، سازندگان موبایل در حال تلاش هستند تا ولخرج ها را با بازی هایی که برای انجام اولیه رایگان هستند، جذب نمایند. حالا هنگامی که در داخل بازی هستند، می توانند برای دریافت جان اضافی، ارتقا و سایر قدرت ها هزینه پرداخت کنند!

 

Seufert می گوید در حال حاظر، پرندگان خشمگین در رده 45 نمودار بیشترین رشدهای فروشگاه اپل قرار داشته و در حال ارتقای رتبه خود بر روی آن می باشد و این فوق العاده است، چرا که معمولا چند روز طول می کشد تا کاربران حاضر به دانلود و سرمایه گذاری در یک برنامه با پرداخت درون برنامه ای شوند.


به علاوه او می گوید؛ این نمودار فعلا شامل برنامه هایی که از طریق تبلیغات قابلیت کسب پول را دارند، نمی باشد، اما این یکی از روش هایی است که بازی کنندگان پرندگان خشمگین می توانند جان رایگان دریافت کنند. اگر این امکان نمایش داده می شد، رتبه آن قطعا بالاتر هم می بود.

دسته : بازی منبع : SmartBrief بازدید : 1937
برچسب ها : بازی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!